Aj vy poznáte to príjemné brnenie, keď počujete zvuk Vášho zvonenie na mobile? Kto si na mňa spomenul a potrebuje ma počuť? Čo sa ale deje v hlavách nás, na obchodnom oddelení, keď počujeme zazvoniť pracovný telefón?
Strach, nezáujem, nadšenia či snaha pomôcť a poradiť? Správnu odpoveď je ťažké identifikovať, no ide o pekný koktail pocitov a emócií, vo väčšine prípadov pozitívnych. Ako správny zamestnanec, ktorého práca baví, sa po tom známom vyzváňacom tóne pracovného telefónu natiahne po slúchadle a milým hlasom sa Vám predstaví "posádka" obchodného oddelenia: Anna alebo Lucia. Po ubezpečení, že voláte správne k nám, do DesignOutletu, začína kolotoč častých aj menej častých či netradičných dotazov od zákazníkov. Máte záujem vedieť, čo sa deje s Vašou objednávkou, v akom stave sa nachádza, neviete si rady s niektorými rozmermi, dostupnosťou produktov či ste zablúdili a Vaše GPS sa tvári, že naša adresa neexistuje.
Ak nás zastihnete v takej nie príliš príjemnej nálade, je dosť možné, že je čas obeda a nám už škvŕka v bruchu. Po doplnení energie je pre nás opäť pracovný život krásny a naši zákazníci sa na nás môžu znovu obracať so svojimi dotazmi bez obáv.
Pre Vašu spokojnosť s naším servisom na obchodnom oddelení sa snažíme robiť maximum, čo nám naše sily stačia, aj keď teraz v lete je v kancelárii celkom horúco a ide to ťažšie. Neváhajte sa na nás obracať s otázkami aj naďalej, kedykoľvek budete potrebovať poradiť a pomôcť.
Ďalšie články
Mohlo by vás zaujímať