Najčastejšie otázky | DesignOutlet.sk

Najčastejšie otázky

Čo je to DESIGNOUTLET.sk?
Prečo je tovar v DESIGNOUTLET.sk taký lacný?
Tovar v DESIGNOUTLET.sk je veľmi lacný. Mám sa obávať zlej kvality alebo plagiátorstva?
Vzťahuje sa na outletový tovar záručná lehota?
Koľko zaplatím za dopravu tovaru?
Je možné objednať tovar aj inak ako online?
Akým spôsobom je možné tovar zaplatiť?
Aké sú termíny dodania objednaného tovaru?
Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Môžem si tovar vopred prezrieť?
Môžem si tovar osobne vyzdvihnúť?
Môžem dodaný tovar vrátiť, keď sa mi nebude páčiť?
Kedy môžem očakávať dodanie výrobku, u ktorého je uvedené, že je vypredaný?
Niektoré výrobky sú predávané v setoch viac kusov. Je možné v takomto prípade zakúpiť len 1 ks?
Ako postupovať v prípade obdržania poškodenej zásielky?

Čo je to DESIGNOUTLET.sk?

DESIGNOUTLET.sk je prvá slovenská pobočka vybraných západoeurópskych interiérových a dizajnových outletov. Ak nakupujete v DESIGNOUTLET.sk, nakupujete vlastne priamo zo zahraničných outletov v pohodlí svojho domova a bez starostí s dopravou tovaru, platbou v cudzej mene a pod. DESIGNOUTLET.sk predstavuje ľahký prístup ku kvalitným, značkovým a dizajnovým nábytkovým solitérom, a to za zlomok ich pôvodnej ceny. Vybrané výrobky držíme skladom v Prahe a teda dodávame už do 4 dní!

Prečo je tovar v DESIGNOUTLET.sk taký lacný?

V našom outlete si môžete vyberať iba také farebné prevedenia, varianty, poťahoviny, ktoré sú práve na sklade. V prípade záujmu o väčšie množstvo jedného typu výrobku nás radšej kontaktujte pre overenie dostupného množstva. Ponúkaný tovar môže byť z výplňovej produkcie, už sa prestalo vyrábať, je už po sezóne alebo sa vypredávajú veľké skladové zásoby a pod. NIKDY SA NEJEDNÁ o  poškodený alebo už  PREDTÝM  POUŽITÝ TOVAR!!! Tovar v outlete sa môže rýchlo meniť - vypredané položky miznú a objavujú sa nové, ak jeden deň zaváhate, zajtra už nemusí byť váš favorit v ponuke. Všetky výrobky sú dodávané v demonte. Montáž je vždy veľmi jednoduchá! Samozrejmosťou sú obrazové montážne návody, všetko príslušenstvo a potrebné montážne pomôcky.

Tovar v DESIGNOUTLET.sk je veľmi lacný. Mám sa obávať zlej kvality alebo plagiátorstva?

V DESIGNOUTLET.sk sú predávané iba overené kvalitné dizajnové a značkové výrobky. Vysoká kvalita spracovania a dizajn tieto výrobky predurčuje k predaju v špičkových obchodoch. DESIGNOUTLET.sk prináša pre kupujúceho určité obmedzenia v šírke sortimentu, výbere variant a farebného prevedenia, niekedy objednávacieho množstva a pod. (viď otázka Prečo je tovar v DESIGNOUTLET.sk tak lacný?). Protihodnotou za tieto znevýhodnenia kupujúci získava výhodu v podobe veľkého zníženia ceny.

Vzťahuje sa na outletový tovar záručná lehota?

Záručná lehota nie je pri tovare z DESIGNOUTLET.sk žiadnym spôsobom krátená. Jedná sa vždy o nové výrobky, na ktoré je poskytovaná zákonná záruka 24 mesiacov od prijatia tovaru. V prípade vyriešenia reklamácie výmenou za nový výrobok začína plynúť záručná lehota dňom dodania nového výrobku podľa platných právnych predpisov v Slovenskej republike.

Koľko zaplatím za dopravu tovaru?

Okrem výhodných cien za výrobky môžete naviac veľmi ušetriť aj na doprave! Čím viac výrobkov si objednáte, tým viac na doprave ušetríte! U nás totiž platíte dopravu vždy iba za jeden výrobok z celej objednávky, a to bez ohľadu na to, koľko výrobkov si objednáte. Všetky výrobky sú rozdelené do kategórií, ktoré zohľadňujú rozmery, hmotnosť a vhodnosť pre prepravu. Po vložení všetkých požadovaných výrobkov do košíka sa pripočíta cena za dopravu jedného výrobku. A navyše, u niektorých výrobkov je doprava úplne zadarmo! Rozdelenie výrobkov do kategórií nájdete v Obchodných podmienkach alebo na stránke Ušetrite na doprave.

Ak celková hodnota Vašej objednávky presiahne 400 EUR, získate dopravu úplne ZADARMO.

Je možné objednať tovar aj inak ako online?

Najjednoduchšia a najistejšia cesta k úspešnému a rýchlemu vybaveniu objednávky je objednať si tovar na www.DesignOutlet.sk. Vo výnimočných prípadoch je možné zaslať objednávku e-mailom na obchod@designoutlet.sk alebo objednávať telefonicky na čísle +420 222 765 200. V takýchto prípadoch je ale možné určité omeškanie so spracovaním objednávky, preto odporúčame štandardnú cestu objednávania v internetovom outlete.

Akým spôsobom je možné tovar zaplatiť?

Všetky objednávky sa platia vopred, a to bankovým prevodom alebo platobnou kartou online. Spôsob platby si zvolíte pri vyplňovaní objednávkového formulára. Potvrdením a odoslaním objednávky vyjadrujete súhlas so všetkými uvedenými údajmi, teda aj so spôsobom platby.

Aké sú termíny dodania objednaného tovaru?

Objednaný tovar je na sklade v Prahe

Tovar bude pripravený k osobnému odberu alebo odoslaný do 1-2 pracovných dní od objednania alebo prijatia platby (v prípade platby vopred). V prípade odoslania priamo na Vašu adresu Vám prepravná spoločnosť zásielku doručí do 1-2 pracovných dní. V prípade odoslania na výdajné miesto Zásielkovne bude zásielka na príslušné výdajné miesto doručená do 2-3 pracovných dní od odoslania.

Objednaný tovar nie je na sklade v Prahe

Tovar bude dodaný v termíne, ktorý je uvedený na karte každého jednotlivého produktu. Termín dodania začína plynúť od objednania alebo od prijatia platby (v prípade platby vopred). Až bude tovar pripravený na odoslanie alebo k osobnému odberu, budete telefonicky alebo e-mailom kontaktovaní, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.

Objednávka obsahuje viac produktov s rôznymi termínmi dodania

Celá objednávka odoslaná naraz, tj. podľa najdlhšieho termínu dodania.

Akým spôsobom mi bude tovar doručený?

Ak si pri vyplňovaní objednávkového formulára zvolíte Doručenie na adresu, potom vám tovar doručí niektorá z našich zmluvných prepravných spoločností. Ak ste si objednali tovar, ktorý je skladom, očakávajte zásielku najneskôr do 4 pracovných dní od objednania alebo zaplatenia (v prípade platby vopred). Ak ste si objednali tovar, ktorý nie je skladom v Prahe, niekoľko dní pred expedíciou zásielky budete najprv telefonicky kontaktovaní pre dohodnutie vami vyhovujúceho termínu doručenia. Vo väčšine prípadov v deň expedície dostanete informačný e-mail, ktorý obsahuje sledovacie číslo a informácie o možnosti sledovania zásielky.

Môžem si tovar vopred prezrieť?

Áno , niektoré z výrobkov z internetového outletu je možné vidieť na vlastné oči a osobne vyskúšať v našom showroome v Prahe. Môžete nás kontaktovať , aby ste zistili, či výrobok, ktorý ste si vybrali je vystavený. Priamo na webe si tiež môžete pozrieť fotografie zo showroomu. Showroom je otvorený v prevádzkových hodinách Po - Pia 9 - 17h .

Môžem si tovar osobne vyzdvihnúť?

Osobný odber je možné uskutočniť na 90 miestach v ČR a SR a ich počet stále rastie. Okrem osobného odberu v našom sklade v Prahe 9 je možné zásielky vyzdvihovať aj vo výdajných miestach Zásielkovne, ktorých sieť sa neustále rozširuje.

Pri vyplňovaní objednávky jednoducho zvoľte príslušný typ osobného odberu a v prípade Zásielkovne si vyberte výdajné miesto, ktorá vám najviac vyhovuje. Až bude tovar pripravený k odberu, obdržíte výzvu k osobnému odberu vrátane všetkých inštrukcií, ako pri osobnom odbere postupovať.

Vezmite prosím na vedomie, že v sieti výdajných miest Zásielkovne je možné vyzdvihovať balíky malých rozmerov. Ak máte v košíku tovar, ktorý hmotnostnými a rozmerovými parametrami nezodpovedá podmienkam pre prepravu v systéme Zásielkovne, tento typ osobného odberu sa vám v kroku 2. nákupného procesu (Doprava a platba) neponúkne. Ďalej máte možnosť zvoliť dopravu na adresu alebo osobný odber v našom skladu v Prahe 9.

Môžem dodaný tovar vrátiť, keď sa mi nebude páčiť?

Ak ste si objednali tovar v DesignOutlet.sk a až doma ste zistili, že vám nevyhovuje farba, veľkosť, k vám domov sa nehodí, alebo ste jednoducho mali inú predstavu, môžete uplatniť nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. Podmienky pre odstúpenie od zmluvy a podrobný postup je popísaný v článku 3. Obchodných podmienok.

Kedy môžem očakávať dodanie výrobku, u ktorého je uvedené, že je vypredaný?

Ak je pri výrobku v poli dostupnosť uvedené "vypredané", je malá pravdepodobnosť , že sa do ponuky znovu vráti. Pravdepodobne došlo ku kompletnému vypredaniu skladových zásob v tuzemskom i zahraničných skladoch. Môžete sa skúsiť po čase pozrieť, či pri výrobku došlo k nejakej zmene - ak by bol opäť k dispozícii, na karte produktu to ihneď uvidíte.

Niektoré výrobky sú predávané v setoch viac kusov. Je možné v takomto prípade zakúpiť len 1 ks?

Niektoré výrobky z ponuky DesignOutlet.sk sú predávané v setoch 2 ks, 4 ks apod. Tieto výrobky sú uvedeným spôsobom balené v originálnych obaloch, ktoré tovar dokonale chránia, a preto tovar tiež v týchto obaloch dodávame.

Ako postupovať v prípade obdržania poškodenej zásielky?

Aby ste minimalizovali akékoľvek riziko s poškodením výrobku pri preprave, starostlivo si prečítajte Postup pri preberaní zásielky od vodiča prepravnej spoločnosti podľa článku 8.4. Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku. Ak by došlo k poškodeniu zásielky pri preprave a vy budete postupovať správne podľa uvedeného návodu, veľmi tým uľahčíte riešenie situácie a bezchybného tovaru sa dočkáte výrazne rýchlejšie.

Ak ste zásielku neprevzal(a) alebo prevzal(a) s výhradou

Ak je balík akokoľvek poškodený (pretrhnutý, prerezaný apod.), ihneď s vodičom spíšte škodový zápis alebo zásielku prevezmite s výhradou, prípadne zásielku úplne odmietnite prevziať. Ak urobíte niektorý z týchto krokov, nie je potrebné skúmať oprávnenosť reklamácie, pretože je preukázateľné, že poškodenie vzniklo pri preprave. V takom prípade nás ihneď kontaktujte a v zásade sa len dohodneme na zaslaní nového tovaru. O reklamáciu sa ďalej nemusíte starať, pretože záležitosť s prepravnou spoločnosťou budeme ďalej riešiť len my.

Ak ste zásielku prevzal(a) bez výhrad a neskôr zistil(a) poškodenie

Ak ste zásielku prevzali bez výhrad a poškodenie vonkajšieho obalu, ktoré je príčinou poškodenia produktu, ste zistili až po odchode vodiča, nebude na reklamáciu braný ohľad.

Ak ste zásielku prevzali bez výhrad, vonkajší obal je bez poškodenia a vadu produktu ste zistili až po rozbalení, čo najskôr uplatnite reklamáciu podľa Reklamačného poriadku.

Newsletter

Unikátne ponuky! Špeciálne Zľavy! Buďte pri tom!

Máme už Váš email?
Dostanete informácie v predstihu.

Váš email bude u nás v bezpečí. Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.

Doprava zdarma platí pre každú objednávku. Stále.
Od žiarovky až po skriňu, všetko vám dovezieme za 0 Kč.

Nakupujte bez obáv.
Každý tovar môžete do mesiaca vrátiť!
Iba pre stálych zákazníkov (po skúšobnej dobe)

Najvýhodnejšie cenové ponuky bývajú rýchlo preč.
Od nás dostanete avízo ešte pred začiatkom akcie.

Vážíme si stálych zákazníkov. A myslíme na nich.
Chcete dostávať ponuky pre VIP klientelu?

Exkluzívny nákup iba pre členov DESIGN GENIUS.
Každý týždeň nové ponuky.

Prvých 30 dní služby je zdarma. Pre aktiváciu je nutné mať založený klientský účet na webe (zaregistrovať sa).
Službu je možné kedykoľvek zrušiť. Skúšobnú dobu nie je možné opakovať.

Už mám DesignGenius Nemám záujem Vyskúšať na 30 dní zdarma